lördag 6 juni 2015

Lillkusin!

Idag har jag och Felizia hälsat på lite hos lillkusin Leopold och hans familj. Sååå söt sååå! Och inte fullt så stor som jag hade trott (med tanke på storleken vid födseln för 2 dagar sedan). Lång visserligen, men inte så rund. Men Winzton blev ju såklart genast mycket större :)
Felizia och Valle var ute med Peter och lekte en del av tiden, medan jag och Elin var inne med bebisarna.
 
Stolt storebror!

Anar jag ett leende? ;)

Winzton fick låna Leopolds babygym

"Hallå där, Laban!"

Jag och Elin bytte barn en liten stund :)
 
Hej där, mosters hjärtegull!
 
Stort tack för att vi fick titta in, och för fikat!
 
Innan vi gick in till Öhmans så höll jag i en studiecirkel för ridskolans skötare. Under terminen har vi i Storvreta Ponnyklubb, i samarbete med ridskolan, anordnat en studiecirkel med 5 träffar med olika teman för stallets skötare. Idag var det den sista, med tema hälsa. Vi pratade lite om vikten av en god kondition och uthållighet som ryttare, lite om vilka muskler man använder när man rider, m.m. Vi lekte även ett par lekar tillsammans. 18 tjejer deltog idag, och jag slogs av vilken bra sammanhållning det var hela gruppen - roligt :)
 
 
I morgon blir det ett nytt besök ute på Soläng - tävlingsdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar