tisdag 6 maj 2014

Tröttisar

Nu har jag och tjejerna varit tillbaka i vardagen igen i 2 dagar, och det känns kan jag säga. Ingen av oss har väl haft några jättejobbiga dagar direkt, men trötta är vi ändå. Jag har iofs haft möten båda dagarna och kommit hem först vid 17.30-18, men brukar ju komma hem de tiderna annars också ... Kan ju inte skylla på mörker eller tråkigt väder heller, men kan ju vara så enkelt som att kroppen gått ner på lågvarv under de 5 lediga dagarna.
Men bara att kämpa på och se framåt :) Och det ska nog gå bra.
 
Resten av den här veckan tuffar på utan större knasigheter. I morgon blir en "vanlig dag", torsdag likaså till en början, men på kvällen åker jag och lämnar Jazmine hos mamma. Hon sover sedan kvar till fredagen. Den dagen är Robert ledig så han och Felizia (som får bli ledig hon också) ska åka till Fyrishov och bada. Själv jobbar jag ...
lördag ska Felizia på Leos-kalas igen och jag och mamma åker på lyxkryssning till Åland. På söndag är det tävlingsdags för Felizia ute på ridskolan. Spännande att se hur det går utan att jag är med, men Robert ska nog kunna fixa det han också :) Filma måste han ju definitivt göra i alla fall så jag kan titta sen.
 
På lördag är det Eurovisionfinal. Den kommer jag troligen att missa, så får passa på att titta och heja på Sanna nu istället. Heja Sverige!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar