fredag 28 februari 2014

Mys

Så var vi här igen - fredag! :) Har varit en intensiv vecka på jobbet (och inte blir det lugnare de närmaste veckorna heller ... men sen kanske man hinner andas lite i alla fall) så har inte blivit någon tid för träning. Men idag svängde jag in på Xtravaganza/ Muskelcentrum efter att jag slutat. Alltid lika skönt att avsluta arbetsveckan med att svettas lite :)
 
I morgon är det åtta år sedan jag och Robert förlovade oss. Vi har inte uppmärksammat det så värst ofta, bara första året (om ens då, var ju höggravid med Felizia ... ), bröllopsdagen känns ju större. Men i morgon har jag ordnat barnvakt (mamma) till tjejerna medan jag och Robert roar oss inne i stan. Blir till och med en natt borta. Mer än så säger jag inte, är tänkt som överraskningar till min käre make :)
 
Robert fick denna bukett, tillsammans med ett kort som avslöjade överraskningen till viss del ... :)
 
Blev mys vid kvällens middag också - hemmabakad pizza (ja, degen också, inte såndär köpdeg) och tända ljus på bordet.

Alla får en varsin del, efter eget tycke och smak :)

 
I morgon börjar ridterminen för Felizia igen. Får se vad hon tycker om att rida tillsammans med andra igen, hon rider hellre själv (säger hon själv) ... Men hon kommer nog in i det igen :) Spännande att se vilken häst hon får! Hon vill ju gärna rida på Oliver ... ;)
 
Soffa + filt + tv = fredagsmyyyys :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar