fredag 4 april 2014

Disco! Och en tappad tand

I kväll har Felizia varit på sitt första skoldisco. Det har varit disco några gånger tidigare men då har hon inte velat gå. Men nu var hon redo :)
 



Till en början hittade hon ingen hon kände, men sedan kom det en kompis från klassen som hon tog i handen och gick iväg med :) Jag stannade en liten stund men när jag såg att de började dansa så kändes det som att de "kommit in i" det hela och jag gick hem en stund igen.
 
När jag kom tillbaka för att hämta två timmar senare så var det en nöjd och glad tjej jag mötte :) Hon hade dansat, köpt såväl popcorn som godis och läsk (hon fick 30 kr i fickpengar). Hon hade även träffat ytterligare en kompis från klassen så min lilla oro för att hon kanske skulle bli/känna sig ensam var ju stillad :)
 
Återstår att se om hon fick blodad tand för det här med att gå på disco.
Och på tal om tand - vid lunchen i skolan idag så tappade Felizia ytterligare en tand - sin åttonde (om jag kommer ihåg rätt ... )!
 
 
I morgon blir det full fart - först ridning med efterföljande avramlingsfika (Felizia tippade ju av (när de hade balansövningar) förra veckan och då ska det ju bjudas på fika :) ), sedan snabbt hem för att göra sig i ordning för bowlingkalas på Fyrishov. Sedan ett par timmars paus innan det är dags för nästa kalas - då på Leos.
 
Skönt med fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar