torsdag 24 april 2014

Träning, träning och så lite bowling :)

Träningsvärken, here I come! Kroppen har verkligen fått sig en omgång de senaste 2 dagarna - igår blev det 1,5 timme på gymmet och 1 timmes bowling på det, idag har det blivit 1 timmes powerwalk och 75 minuters uteträningspass med Storvreta gym. Undrar om jag kommer att kunna gå imorgon ... ? ;) Men men, man känner sig ju duktig i alla fall :)
Och tur att jag har rört på mig en del de här dagarna - i helgen ska vi fira Jazmine, som fyller 3 år på tisdag, och då lär det ju bli lite fika ... ;)

Bowlingen igår gick faktiskt ganska så bra. Blev både ett antal strikes och spärrar, och inte så många rännbesök :) Vi var fyra i varje lag (eller egentligen 3 i det ena, då en inte kom, men de spelade för henne också så var fyra på tavlan iaf) och jag kom ju inte sist - 2:a resp 3:a i mitt lag, och även totalt :)

Utepasset jag var på idag var riktigt kul! Tungt, men det ska det ju vara, och väldigt varierade övningnar - bra kombination av styrka och kondition. Ska försöka skriva ner en del av övningarna för att göra något liknande med de äldsta eleverna.




Skönt med kortvecka denna vecka - redan fredag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar