torsdag 26 september 2013

Shoppat kläder :)

Igår var det äntligen vanlig onsdag igen = inget fotbollslekis att skynda iväg till (skönt det eftersom det var ju inte var så värst supervarmt igår kväll ...).
Istället passade jag på att shoppa kläder :) Mest till barnen men blev även en tröja och en klänning till mig. Barnen fick:
 
Fleecefodrade galonkläder (att ha som extra, och att växa i) till Jazmine

Ett par mjukisbyxor i var
 
Fleecebyxor och "vanliga" byxor till Felizia
 
Fleecetröja och strumpor till F
 
Nedanstående plagg är också till Felizia. Blir mest till henne, dels för att hon växer men också för att hon ju inte har någon att ärva kläder från (som ju Jazmine har).
 


 
Dags att börja titta på vinterkläder till Felizia också, antar att hon inte vill ha overall så får väl bli jacka och byxor :) Är ju dessutom mer praktiskt när man ska till och från matsal, t.ex. Men då vill jag gärna hitta ett par hängselbyxor, eller dylikt, så det inte "läcker in" en massa snö och kyla.
Ullstrumpor/sockar är också något som behöver köpas. Och så en del annat ... Tur att jag, äntligen, får min övertidsersättning från min förra arbetsplats denna månad ;) Robert suckar, som vanligt, och undrar när han ska få köpa kläder. Jag svarar, som vanligt, - varsågod, bara att handla när som helst. Men, återigen, så är det inte mycket jag köper till mig själv utan i princip bara till barnen. Är ju inte mitt fel att han inte vill handla till F och J :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar