fredag 31 maj 2013

Känns bra!!

Åtta. Så många arbetsdagar har jag kvar till sommarlovet. Känns ju ganska så skönt :) Eleverna har bara 5 dagar + avslutningen kvar så de längtar kan man säga... Räknar jag mina undervisningstimmar så är det faktiskt bara 6 timmar kvar - 4 veckan som kommer och 2 veckan efter. Förklaring: planeringsdag med skolans ledningsgrupp på måndag, friidrottsdag på onsdag, genrep inför avslutningen nästa mån fm, och lite annat. Känns bra!!
 
Jag vet dessvärre fortfarande inget om hösten vilket ju känns mindre bra. Rektorn måste invänta eventuella övertaligheter i kommunen.
Men hon har, återigen, sagt att hon gärna vill ha mig kvar och att hon hoppas att det inte dyker upp någon övertalig med min behörighet - det känns ju bra!!
Så bara att hoppas :) Annars vet jag inte riktigt var jag tar vägen till hösten...
 
I morgon väntar ridning för Felizia. Hästbyte, det sista för terminen, och de ska få välja häst - spännande.
Bästa kompisen Julia ska komma ut och titta - det känns bra!! Och roligt :)
 
Nu ska jag titta på upplösningen av Let´s dance. Spännande är det! Vet inte vem jag hejar mest på, tycker de är riktigt duktiga båda två.

Fortsatt trevlig fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar