måndag 15 juli 2013

En lite-av-varje-dag

Så har nu Robert också gått på ledighet, vilket såklart känns bra. Det betyder dock att halva min ledighet har gått ... Men har ju fyra veckor kvar (minus en dag om man tar bort dagen idag) så ska väl inte klaga ;) Kan dock inte rå för att känna mig lite stressad - dels för att jag tycker att dessa första fyra veckor har gått alldeles för fort, och dels för att det känns som att vi har alldeles för mycket att göra under dessa kommande fyra veckor för att hinna med allt. Jaja, det blir ju som det blir, eller hur? ;)
 
Idag har vi pysslat med lite av varje. Jag har fortsatt att ta bort lister - idag var det vardagsrummets tur:
 
 
Under tiden var Robert och barnen ute. De vattnade, åt lite vinbär, tjejerna hoppade studsmatta, badade, m.m.
Efter lunch tog Robert och tjejerna en promenad (Felizia cyklade) för att få Jazmine att sova, själv cyklade jag till gymmet för att träna lite. Var inte riktigt lika tungt som senaste, men nästan ... Den skönaste känslan kommer efteråt, när man kan känna sig nöjd att man tog sig igenom hela passet :)
 
Före middagen packade jag i ordning kläder och grejer till Felizia för att efter vi ätit köra henne till mamma/mormor. Där ska hon sova till på onsdag och i morgon blir det en tågresa till Södertälje för att gå på Tom Tits :) Kommer med stor säkerhet att bli en upplevelse!
 
På väg hem stannade jag till på Gränby C för att handla lite. Passade på att besöka Name it och deras rea. Inte speciellt ofta jag handlar kläder där men idag hittade jag ett par plagg iaf. Och inte till helt fel priser heller ...
 
Fick en UV-baddräkt och shorts till Jazmine, och baddräkt till Felizia

OCH den här softshelljackan till Felizia för inte ens 220 kr. Totalt alltså! :) Det kallar jag fynd :)

Jazmine vill prova och posera :)
 
Gullunge! :)

 
I morgon ska vi få en ny parabol uppsatt (ska byta tv-operatör) och så lär ju renoveringsarbetet i matrummet och vardagsrummet fortsätta.
 
Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar