tisdag 16 juli 2013

Fortsatt renovering

Idag rök taklisterna i matrummet och sedan har det spacklats och målats tak. Jag kände att jag gjorde mitt igår och i förrgår så nu var det Roberts tur att jobba lite ;) Han fick dessutom god hjälp:
 

 
 
Själv har jag vikt och lagt in en massa tvätt (är ju inte direkt så att det fixar sig själv så väntar man att göra tråkjobbet så blir högen bara större och större ... konstigt det där ;) ) och fortsatt med receptrensningen. Ett riktigt evighetsgöra verkar det som, men men blir säkert bra när det är klart. Har dock inte riktigt kommit på hur jag ska organisera alla papper, får fundera lite till och prova mig fram lite. Allt för det ska ta ytterligare lite tid ;)
 
I morgon ska vi hämta hem Felizia, som har haft en rolig tag på Tom Tits idag med mormor :) Är tomt här hemma utan vår stortjej, speciellt för Jazmine som är så van att ha henne att leka med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar