lördag 13 juli 2013

V A R M T ! ! !

Idag måste ha varit den varmaste dagen hittills den här sommaren! Rent temperaturmässigt kan det hända att det varit lika varmt någon annan dag men idag var även vindarna väldigt ljumma så så värst mycket svalka gav de ju liksom inte ... Men klagar absolut inte på värmen, tvärtom - idag har varit en underbar dag :) Vet dock inte om jag skulle sagt detsamma om jag hade jobbat ;) Det är just vad Robert har gjort (men han känner inte av värmen inne på Arlanda) medan jag och tjejerna har njutit här hemma i trädgården:
 
Mycket bad och lek i poolen blev det :)
 
Jag hann ligga en stund i solstolen medan Jazmine sov, inte hänt många gånger i år så alltid lika härlig känsla :)
 
En stund efter att Robert kommit hem så åkte vi till Årsta för middag hos Roberts föräldrar.


Felizias favoritaktivitet när hon är där - bus o lek med Simon!
 
Som är duktig på att hoppa :)
 
Jazmine sitter gärna och degar


Hon bjöd på pizza med tomater :)

Till middag bjöds vi på ugnsbakad lax med kokt potatis, citron och sås - barnen åt med mycket god aptit :)
 
Till dessert blev det jordgubbar och glass - något de åt minst lika mycket av :)
 
Imorgon är Roberts sista jobbdag. Återstår att se vad jag och tjejerna hittar på - vädret säger regn ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar