söndag 14 juli 2013

Segt

Här har vi inte dragit många knop idag, utan haft en riktig segdag. Varit regnigt och tråkigt ute så får väl delvis skylla på det ;)
Felizia och Jazmine har ritat, tittat på barnprogram och pysslat med lite av varje. Själv har jag försökt att få ordning bland alla våra recept. Genom åren har jag sparat diverse tidningar med recept - hittade tidningar från 2003 så känns som hög tid att rensa lite ... :)
När Jazmine hade somnat så börja jag ta bort lister och dörrfoder i matrummet inför kommande veckas målning. Vi har tänkt hinna med att måla om både där och i vardagsrummet innan vi åker till Alingsås om en vecka. Lite disciplin så borde det gå bra :)
Så något lite mer ansträngande har jag ju gjort iaf :) Sen återgick jag till mina recept ... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar