söndag 3 november 2013

Myssöndag

Blev innemys för mig och tjejerna idag. Hade tänkt gå ut och ta en promenad efter lunch men de ville hellre hoppa på studsmattan ute, så jag passade på att stanna inne och plocka, rensa och röja i klädkammaren så länge.
När Felizia och Jazmine kom in igen så tände vi en brasa i kaminen och sedan dukade vi fram lite gott fika - mys :)
 

 
Då var det snart dags för en ny jobb-, skol- och förskolevecka. Jag har ju bara varit ledig 2 dagar + helg, men det känns ändå i kroppen att det har varit ett annat tempo än under en vanlig arbetsvecka. Hoppas jag känner mig lika pigg på jobb imorgon ... :) Det är tur att jag trivs bra på mitt jobb (det tuffa läget till trots), det gör ju det hela så mycket lättare :)
Felizia har längtat till skolan under den här veckan. Hon har haft en massa annat roligt att göra men har saknat skolkompisarna och själva skolarbetet - det märks med andra ord att hon trivs bra! :)
Jazmine har ju varit hemma 2 veckor nu och har pratat mycket om förskolan. Men idag sa hon att hon ville vara hemma med mig imorgon ... jaja, det låter nog annorlunda imorgon när hon märker att hon faktiskt får gå på förskolan :)
 
Önskar er alla en trevlig, rolig och bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar