fredag 15 november 2013

Tjohoo - fredag igen!

Den är alltid lika välkommen, fredagen :) Ibland lite extra. Så är det denna fredag. Vet inte om det är mörkret, som kommer väääldigt tidigt om dagarna nu, eller om jag helt enkelt varit för dålig på att se till att jag sover tillräckligt, men jag har varit riktigt trött på eftermiddagarna/kvällarna den här veckan. Eller de senaste dagarna har jag faktiskt känt mig seg mest hela dagarna ... Men men är väl bara att "härda ut" ... Bara 3 veckor kvar innan vi får lapa lite sol och njuta av värmen :) Fick förresten den här i brevlådan idag, bara att börja kryssa för :)
 
 
Inte blir det någon tidig kväll i kväll heller - kan ju inte missa fotbollsmatchen! I halvtid står det 0-0, helt okej match av Sverige så här långt, men skulle ju inte skadat med något mål ...
Och efter matchen följer upplösningen av kvällens Idolomgång. Så lär ju inte komma i säng förrän runt halv tolv. Jaja, jag vet, det är självvalt. Men man kan ju känna sig trött ändå :)
 
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar