torsdag 12 januari 2012

Regn och barmark

Nu är man ju inte så lite less på den här så kallade vintern! Ena dagen snöar det lite lite, det ligger kvar ett par dagar för att sedan regna bort över en natt, det fryser på, blir snöblandat och regnar bort, fryser på, osv. Kan det inte bara vara det ena ELLER det andra?! Är ju lagom kul att köra i det väglag som blir...

Men vi har trotsat väglaget och varit på två lekdejter på två dagar. Igår åkte jag och tjejerna till Lövstalöt för lek och fika hos Ilona och Linda och idag for vi in till Uppsala för det samma hos Nils, Molly och Robban. Så två roliga eftermiddagar med mycket lek för Felizia :-)
Tyvärr glömde jag kameran både igår och idag. Men Linda har lagt ut några fina bilder från lekdejten hemma hos dem :-)

Robert har varit hemma och grejat i köket båda gångerna. Men har det gått framåt? Eh, nej verkligen inte. Har blivit diverse fel här och där så blir att göra om och göra rätt (kan ju vara bra att börja med att köpa rätt grejer...). Behöver jag säga att jag är liiite arg och less? Nej just det.

Ikväll var jag på skivstångspass på gymmet här i Storvreta. Var väl okej men inte så mycket mer. Oinspirerande ledare som hade ett par minuters paus mellan varje låt och övning (varför?), dålig teknik, opeppande musik och övningar som man inte fick någon puls av. Inte så konstigt att det inte ens var halvfullt (vi var 8 st men finns 20 platser). Men lite muskelträning fick man ju i alla fall.
Hoppas få plats på något spinningpass i veckan som kommer (platserna där går åt fort som satan)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar