tisdag 31 januari 2012

Vanlig tjej eller monster???

Känns ju inte som någon vidare idé att skriva mer om helgen nu (som jag skrev i förra inlägget) när det redan blivit tisdag. Men vad gäller natten fre-lör med Jazmine så kan jag ju säga så mycket som att jag på morgonen vaknade med ett "snyggt" sugmärke på halsen... Och ja, det var JAZMINE som gav mig det, ingen annan (som vissa verkar tro)!
Man undrar ibland om det är en helt vanlig liten tjej vi har här hemma eller om det är ett litet monster. Hon är väldigt glad i att rivas, nypas, bitas och så tydligen ge ett och annat sugmärke också...hm...

Igår blev det iaf spinning. Startade datorn direkt när jag vaknade och bokade som nr 1 och 2 (3) 24 resp 33 sekunder efter att bokningen öppnat :-) Det gäller att vara morgonpigg för att få plats.
Var härligt att komma iväg igen men benen var som spagetti efteråt och resten av kroppen var ganska så slut den också. Får se när jag lyckas klämma in nästa träningspass...har ju två kvällsmöten den här veckan så är inte sugen på att vara borta fler kvällar nu, tre får räcka. Eller ja, blir ju borta på lördag också när jag ska gå ut och äta så då blir det ju fyra.

Var en lång dag idag - började 7 och hade möte till 19.30. Hann visserligen hem en kortis emellan men blev bara en knapp timme så hann ju inte sätta mig direkt.
Kvällsmöten känns lite som ett "nödvändigt ont" ibland. Är ju inte direkt den tiden på dagen som man är som mest effektiv...

Bara räkna ner mot min tidiga fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar