fredag 13 januari 2012

Smygstart

Efter lunch promenerade jag och barnen (eller okej Jazmine åkte vagn) bort till mitt nya jobb. Jag börjar ju inte förrän på måndag men det var planeringsdag idag så ville passa på att vara med på avdelningstiden. Dels för att det är en helt ny arbetsplats och då också ett helt nytt arbetslag så mycket nytt att sätta sig in i och dels för att ha sett lokalerna utan barn.
Känns som att det kan bli riktigt bra det här! Av det lilla (som ändå var rätt mycket) vi hann prata idag så känns det som att vi tänker ganska lika och det är ju bra :-)

Längtar verkligen inte efter att gå upp vid 6 på måndag men annars så ska det bli skoj. Kommer nog ta ett tag att komma in i allt men det är väl något man måste acceptera.

I förrgår kväll fick Jazmine låna halsband av Felizia



Hur ska jag klara mig utan den här godingen hela långa dagarna?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar