torsdag 10 oktober 2013

Fika till jobbet

Idag var det meningen att vi, som vanligt på torsdagar, skulle ha haft möte med arbetslaget och det var min tur att ordna fika.
Men pga att två kollegor skulle på teater med sina klasser så ställde vi in mötet. Det bestämdes för någon vecka sedan men jag var sugen på fika så ställde mig och bakade igår kväll i alla fall, kunde ju vara fler än jag som var sugna på lite fika :)
Blev en morotskaka och en sats kolakakor - mumma! Hann tyvärr inte ta någon bild innan kollegorna tog för sig men ni får helt enkelt föreställa er hur smarriga de såg ut ;)
Och ja, det var fler som var fikasugna så det gick åt alltihop. Kanske får ta och göra en ny till helgen, Robert var lite putt igår över att inte få smaka ... Men äter ju ändå inte frostingen så han kanske klarar sig ändå. Men frågan är om jag gör det ... ? ;)

Nu ska jag titta vidare på slutet av innebandymatchen mellan Storvreta och Pixbo. Storvreta leder med 6-1 med drygt halva sista perioden kvar - känns ganska bra :) Även om de nyss missade en straff ...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar