fredag 11 oktober 2013

Nyklippt tjej och fredagsmys

Idag var det Felizias tur att gå till frisören. Hon fick helt bestämma själv hur hon ville ha det och hon var väldigt bestämd med att hon ville ha kort hår (trodde hon ville spara ut, men icke sa nicke). Blev ungefär som de senaste gångerna hon har klippt sig så hon verkar trivas i den frisyren :)
 
Fin va?! :)

 
Efter jobbet for jag direkt till gymmet för ett träningspass (lääängesen pga sjukdom och annat som kommit emellan) .- lär ju ha liiite träningsvärk i helgen ... När jag kom hem därifrån så for Robert och Felizia iväg på ovannämnda "uppdrag" medan jag och Jazmine ställde oss och bakade en knäckig äppelpaj - måste ju lyxa till det lite så här på fredagen :)
 
 
För att lyxa till det ännu mer så kom Robert och Felizia hem med pizza till middag. Så vi började fredagsmyset redan vid middagsbordet - inte helt fel.
 


 
Måste till sist också visa en bild på Jazmine från tidigare idag (hon har varit ledig tillsammans med Robert). Hon väljer ofta kläder själv och ibland träffar hon ju liksom mer rätt än andra gånger. Idag tycker jag att hon lyckades riktigt bra i valet av kläder :)
 
Cool pose/min också :)
 
Nu ska jag spana vidare på Idol (blir fotbollen i pauserna, men är ju ganska tråkigt, 0-0, än så länge). Blev lite putt på juryn alldeles nyss när de toksågade Kevin. Tyckte hans framträdande var helt okej, känns som att juryn har högre krav på honom och är allmänt tjurig pga han parallella fotbollskarriär...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar