fredag 25 maj 2012

Fredag

Tidig fredag för mig idag, vilket innebar att jag slutade 14.45. Resten av familjen hämtade upp mig vid jobbet och vi åkte in till stan. Jag är med i en buzzadorkampanj för Seat Ibizia så första stoppet blev Möller bil. Meningen var att jag skulle provköra just en Seat Ibiza men nyckeln till deras demobil har försvunnit så blev tyvärr inget av med det. Kampanjen pågår bara en vecka till så får se om jag hinner med att provköra.

När vi ändå var i området blev det ett besök på Lager 157. Vi lät bilen (som är som en bastu nu när ac:n inte vill funka...) stå kvar vid bilaffären och promenerade bort. På vägen blev det ett stopp på Willys för fikapaus



Hur tänkte hon nu...? ;-)

På Lager 157 blev det en kofta, leggings och strumpor till mig, 2 klänningar, 2 leggings och en t-shirt till Felizia och överdragsbyxor och strumpor till Robert. Jazmine är fortfarande lite för liten för de storlekar som finns där (bortsett från kläderna från SVEA och Lundmyr) så hon blev utan idag, å andra sidan har hon nog så det räcker... :-)

Hoppas vi får behålla det här härliga sommarvädret resten av helgen (och gärna nästa vecka också)! I morgon ska vi nämligen på picnic med mamma i Stadsparken och vore ju kul med sol då. Innan vi åker in till stan så blir det (äntligen :-) ) ett besök hon Zion, Ilona, Linda och Henrik. Mysigt med liten bebis :-)
På söndag blir det nog besök på IKEA och Bauhaus. Undrar om någon bilhandlare har öppet på söndagar? Om så kanske det blir ett besök hos en sån också, vill ju inte åka bastubil hela långa sommaren...

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar