onsdag 16 maj 2012

Man tackar

Jaha så har grässäsongen kommit också... Kände när jag gick ut imorse att det hade hänt något med luften - ögonen rann, näsan svällde och rann den också och det tjocknade till i halsen...trevligt! Eller inte. Har inte riktigt vant mig vid allergisäsongen än så hade inga tabletter med mig. Tur då att man har en ledig man hemma som man kunde ringa och få tabletter levererade till jobbet :-)

Kände av allergin litegrann även tidigare men så här har det inte varit på flera år. Hade kraftigare pollenallergi (mest gräs) när jag var yngre men det avtog sakta men säkert och sedan jag blev gravid med Felizia (2006) så har jag i princip inte känt av det alls. Men nu verkar det alltså vara dags igen... Man tackar så mycket! Är väl bara att ladda upp med tabletter och hoppas att det hjälper. Atjooo!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar