fredag 18 maj 2012

Lugn dag

Ja jag skulle väl ljuga om jag skrev att det var stressigt på jobbet idag. Från början skulle vi ha haft tre barn men en förälder ringde omgående efter att jag börjat jobba och sa att barnet blev hemma istället, ett barn var inte alls piggt så han blev hemringd och det tredje barnet blev hämtat före lunch istället för 15.30. Så där satt jag och min kollega och fick äta fiskgryta i vår ensamhet. Men vi passade på att pyssla med diverse annat innan det var dags att gå hem.
En helt okej dag på jobbet kan man säga :-)

När jag slutat hämtade resten av familjen mig och det blev en tur till Gränby C. Blev inget skojigare än mat och annat inne på Kvantum och Coop innan vi for hem igen.

Dagens middag blev en marockansk kycklinggryta med couscous. En rätt jag varmt kan rekommendera! Tack för maten Robert :-)

I helgen är det bara jag och tjejerna hemma, i alla fall på dagarna, eftersom Robert jobbar. Hoppas Jazmines snuva ger med sig så vi kan få hälsa på lille Zion någon dag :-) (Linda: Har inte velat fråga än när jag inte vet om Jazmine blir friskare eller inte, men kommer gärna så fort hon är frisk! Om det passar för er förstås :-) )

Fortsatt trevlig fredagskväll!





1 kommentar: