söndag 27 maj 2012

Mors dag

Dagen till ära fick jag lite extra sovmorgon och efter frukost tog Robert och barnen en promenad. Med sig hem hade de den här fina blombuketten (som Felizia hade valt)



Tack mina goa tjejer! Och min fina man :-)

Och grattis mamma på Mors dag!

Efter att Jazmine sovit middag hade vi picnic i trädgården - härligt i solskenet!



"Sofia" var också bjuden :-)

Felizia ville ta ut tunneln


Leker titt-ut med Jazmine :-)


Sen blev det lite badminton

innan vi grillade

Avslutade dagen med rabarber- och jordgubbspaj med vaniljvisp

Jag är lite anti såna här "jippodagar" och tycker inte att man måste köpa en massa presenter och så. För mig räcker det att få vara tillsammans med min underbara familj!
Och som någon annan sa: Alla dagar är väl egentligen mors dag. Ja och fars dag också :-)

Hoppas alla andra mammor (och pappor) har haft en minst lika bra dag som jag har haft, oavsett om ni har fått presenter eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar