måndag 5 mars 2012

Nyfrissade

Efter middagen åkte jag och Felizia till Lena på Salong Luthagen för att bli lite fina i håret. Från början hade jag en tid vid 15.30 men det blev lite försenat så blev ombokad till 18. Men det gjorde ingenting. Dels så hann vi äta först och dels så gick det att ta med Felizia då så hon också fick klippa sig.

När Lena frågade Felizia hur hon ville klippa sig så svarade hon "kort, som mamma". Hm, tänkte jag men ja, kanske då... Men Lena fick till det så fint så och Felizia blev nöjd :-)




Felizia blev så mycket större helt plötsligt! Robert tyckte också att det blev fint, så pass att han tog ett par bilder när Felizia satt i soffan och åt en kvällssmörgås. Men var lite svårt att "fånga" frisyren.



För min del blev det toppning av den frisyr jag klippte förra gången. Eftersom vi klippte oss så sent så blev det ingen styling (kändes lite onödigt) så inga bilder på min frisyr (men frågan är om det hade blivit det oavsett... ;-) ).

Felizia hjälpte till att kamma


Var inte hemma förrän strax efter 20.30 så var två trötta tjejer (får jag kalla mig för tjej eller är jag för gammal för det? Eller strunt samma, borde ju inte ha med ålder att göra, tjej är jag ju oavsett ålder. Men låter så litet på något sätt, i alla fall när jag säger det i samma mening som jag säger det samma om Felizia...) som snabbt slog sig ner i soffan med kvällsmacka respektive lite yoghurt och müsli. Den ena sover medan den andra snart borde göra det samma... *Snark*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar