tisdag 16 december 2014

Sista innebandyn

Var ju lagom roligt att köra till Vattholma idag ... jag var bara hemma en kort stund innan jag och Felizia skulle åka iväg, men på den stunden hann det börja snöa STOOORA flingor. Är ju jättekul med snö (men nu regnar det, så lär ju inte bli långvarigt ... ) men inte när man ska ut och köra bil. Det blåste en del också så såg knappt någonting på vägen. Men fram kom vi utan större problem. Men ångrade ju en del att jag tidigare på em sa till Robert att "jodå jag kan åka, inga problem" ... Hem var det bättre - snöandet hade avtagit, men då var det å andra sidan ganska så halt.
 
Själva innebandyträningen flöt på bra. De värmde upp med lite övningar och sedan innebandykull - alltid lika uppskattat :)  Sedan fick de träna samarbete genom att två och två spela med en klubba och försöka göra mål.
 

 
Sedan avslutade de med match på storplan.


 
Nu har innebandyn också lite jullov - nästa träning blir den 13 januari.
 
Nästa "innebandyhappening" för mig och Felizia blir på söndag när vi ska gå på Storvretas hemmamatch mot Falun. Och dagen till ära så ska Hannes Öhman hyllas och tackas för sina framgångsrika år i klubben, genom att få sin tröja hissad upp i Fyrishovs tak :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar