tisdag 25 november 2014

Bebisgos

Efter jobbet åkte jag förbi Moa, Nils, Molly och lilla Viola (Robban jobbade). Deras lilla goding har nu hunnit bli 2 veckor men så liten så liten. Och sååå söt, såklart :) 
Fick dock aldrig se hennes ögon - hon sov heeela tiden ... även i min famn :)
 

Hela familjen har fyllt år sedan vi sågs sist - Molly fyllde i mitten av oktober, men pga sjukdom kunde vi tyvärr inte komma på hennes kalas. Både Moa och Robban fyllde i fredags och så har vi ju då lilla nyfödda Viola. Så hade ett gäng presenter med. Självklart fick Nils något också, lite taskigt om alla fick paket och inte han ;) Och så har han ju blivit storebror igen, så klart man ska få paket för det om inte annat :)
 
Molly fick bl.a. en pyssel-mattebok där man övar på plus och minus. Hon var riktigt duktig, och när det blev lite småklurigt så fick hon bra hjälp av storebror.

 
Tack, Moa för att jag fick komma och hälsa på!
 
I morgon går jag in i grav.vecka 28 och är då på dag 190 (av 280) av graviditeten - "bara" 13 veckor kvar ... Lååång tid, men den som väntar på något gott ... sen (efter ytterligare någon vecka eller så, antar jag sett till de andra två grav.) får vi äntligen gosa och mysa med vår "trea"! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar