måndag 24 november 2014

Tandläkarbesök

Så har man varit duktig och varit på tandläkarundersökning. Tidigare så har jag varit lite "si-och-så-duktig" på att gå till tandläkaren, men det har inte gjort så mycket - har inte haft några hål för det. För drygt 1,5 år sedan köpte jag en tandläkarundersökning till mig och Robert (han har också varit väldigt dålig på att gå till tandläkaren, men har inte gjort något det heller) på Höganäskliniken via Let´s Deal. Vi båda blev väldigt nöjda så har fortsatt att gå dit regelbundet, eller ja har ju inte hunnit med så många besök än - bara 2-3 i var. De som jobbar är otroligt trevliga och det känns familjärt (de är bara tre stycken som jobbar). Även om det är 1,5 år sedan jag var där sist så kom tandhygienisten ihåg mig, hur många barn jag hade sedan innan, att det var 2 tjejer, osv. Hon gratulerade även såklart till det kommande nytillskottet :)
Fick beröm för mina tänder den här gången också :)  Kunde ju inte ta några röntgenbilder nu (pga graviditeten) men hon trodde inte att det skulle vara något eftersom tänderna såg så fina ut. Så nu behöver jag inte komma tillbaka på ytterligare 1,5 år - skönt för plånboken :)
 
Så letar du efter en bra tandläkarklinik med trevlig personal så kan både jag och Robert varmt rekommendera Höganäskliniken (ligger på S:t Persgatan)!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar