onsdag 15 januari 2014

Core och innebandyträning

Börjar känna mig trött nu ... Blev tidig uppstigning i morse för att infinna mig på gymmet kl 6 då det var dags för ett corepass. Ett ypperligt sätt att starta dagen på, idag hjälpte det dock föga - känt mig trött stor del av dagen i alla fall. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara ... :( Räcker liksom med en sjukling i huset. Och Jazmine är ju inte bättre idag heller. Men i morgon är det i alla fall dags för läkarbesök på barncentrum - hoppas, hoppas att de lyssnar ordentligt och hjälper!
Men, för att återgå till min morgonträning, man känner ju sig nöjd med sig själv efter att ha varit och tränat före jobbet :)

Efter jobbet så blev det apotekbesök för att köpa emblaplåster (uitfall det blir blodprovstagning för J i morgon) innan jag skyndade mig hem - Felizia skulle på sin första innebandy"träning" kl. 17. Trodde jag, ja ... När vi kom dit så visade det sig att tjejlaget tränar först kl. 18, men på hemsidan står det kl 17 ... :( Så blev att ta en rask promenad hem, "slänga i" sig lite snabbt att äta (middagen var ju beställd till strax efter 18) och sedan ta bilen tillbaka. Vi hann!
Felizia var, som vanligt, försiktig av sig i början och ville först inte vara med (jag hade sagt att vi kunde sitta vid sidan och titta först, om hon hellre ville). Men ledarna (5 vuxna) var ju kanon och lånade ut klubba och glasögon och fick med sig Felizia till samlingen. Sedan rullade det på och hon deltog i alla övningar, till och med i "matchen" på slutet - kul!
När jag frågade henne efteråt hur det var så svarade hon "Jätteroligt!". På frågan om vad som var roligast så var svaret: "Allt! Men mest matchen" och hon längtar redan till nästa onsdag :) Ett gott betyg med andra ord.
 

Tjej som spelar innebandy - Funky Family stickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar