tisdag 7 januari 2014

Drömde mig tillbaka ...

Inte var man pigg i morse inte ... men efter en dusch kändes det okej i alla fall. Felizia och Jazmine var riktigt svåra att skaka liv i, så vi kom iväg lite sent ut till Ängeby. Men jag hann i tid till jobbet i alla fall :)
Vad roligt det var att träffa kollegorna igen! Det mesta var ungefär som vanligt, någon plus och någon minus (av fri vilja), och så har hela särskolan flyttat, men det visste jag om innan jag åkte.
Blev lite planering tillsammans med min idrottskollega  - vi gjorde en grovplanering som jag sedan finjusterade och renskrev.
På eftermiddagen hade jag ju velat åka på idrottslärarträff, men det mailet (från "högre ort") hade aldrig kommit fram till min administratör, så hon hade ju då, av förklarliga skäl, inte anmält mig. Hade varit roligt att träffa ämneskollegorna, men nu är det som det är och det var ju ändå skönt att få sitta kvar på jobbet och fortsätta med planering och omdömen.
 
Idag har det varit en sådan där gråtrist dag. Igen. Börjar liksom ledsna nu ... Tur att man fick tanka lite sol- och värmeenergi ett par veckor för inte så länge sedan. Mer än en gång idag som jag drömde mig tillbaka hit ... :) :
 
 
Någon dag snart så ska jag visa er fler bilder från resan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar