torsdag 2 januari 2014

Playa Dorada del 2

Nu får ni lite fler glimtar från vår semester. Denna gång blir det från dagarna 4-5.
 
Ja, mycket lek i poolen, och på stranden, blev det ju under dessa 2 veckor. De lekte mycket på egen hand (tillsammans) i barnpoolen och kunde faktiskt samsas riktigt bra :) Ibland var jag eller Robert med på ett hörn, men det var ju riktigt bekvämt att kunna ligga i solstolen och läsa samtidigt som man kastade ett öga då och då på tjejerna (vi var precis vid poolkanten så fanns ju nära till hands om det skulle vara något) :)
 



Strandkul :) Tjejerna njöt verkligen, hela tiden !

 

Har byggt sandslott och Felizia håller på att anlägga vägar :)


Nytt sandslottsbygge :)



Härligt med gegga!


Gör "chokladbollar"

På onsdagar har hotellet ett "välkomst-cocktailparty" där de serverar drinkar och bjuder på underhållning. I restaurangen smyckar de ut ordentligt med frukter, etc. och har en utökad meny, speciellt när det gäller för- och efterätter. En trevlig tillställning :)
 


 
Dansare från Bravissimo uppträder
 

Stora poolen var också utsmyckad

I kvällsljus


 
Det fanns efterrätter både till lunch och middag, varje dag, men jag lyckades faktiskt hålla mig borta från den avdelningen en hel del i början. Den här onsdagen var första gången jag "frossade". Sedan höll jag mig till lördagen. Sista veckan blev det både efter lunch och middag, många av dagarna ... ;) Men inte alla! :)
 
 
Fortsättning följer ... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar