tisdag 25 juni 2013

Lite bättre dag idag :)

Huvudvärken har hängt med hela dagen idag också, men jag har iaf sluppit yrseln och det mesta av illamåendet, alltid något.
Idag har vi trots det varit ute. På förmiddagen åkte vi in till stan för att träffa Moa, Nils och Molly. Blev lek och fika i nya lekparken i Gränby. Varmt är ju bara förnamnet på hur vädret och temperaturen varit idag, men barnen lekte och hade roligt ändå :)
 
Tack för en trevlig förmiddag!
 

 
Därefter gick vi in på mitt jobb där jag nu, äntligen, har skrivit på papprena för min kommande anställning - en tillsvidareanställning som idrottslärare! Kan ju inte säga annat än att det känns gött :) Äntligen har jag fått precis den anställning som jag ville ha när jag gick sista året på min utbildning, för 8 år sedan ... :) Men erfarenheten jag har fått genom åren, och alla goa kollegor jag träffat på, har ju också varit värdefull.
 
När det besöket var avklarat for vi till Ikea för lite lunch (glass fick vi vara utan eftersom mjukglassen var slut ...). Sedan blev det lite småshopping på Rusta, bl.a. en dynlåda innan vi köpte jordgubbar och åkte hem.
 
Nu har huvudvärken hållit sig borta ett par timmar och jag hoppas verkligen att den gör så för ett tag. Gärna för lååång tid, men vet ju att den kommer med jämna mellanrum, tyvärr ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar