måndag 10 juni 2013

Ny frisyr

Efter att ha avklarat en massa pappersjobb på jobbet så tog jag bilen till Gränby C för att leta studentpresent och något nytt att ha på mig på Emilias (Roberts ena systerdotter) studentmottagning imorgon. Lyckades med båda uppdragen faktiskt :)
 
Sedan styrdes bilen mot stan för ett besök hos Lena på artUppsala. Efter lite funderande och diskussion så blev det en avslappnande stund borta vid tvätten innan Lena greppade saxen och började klippa. Blev en lite nyare frisyr mot hur jag klippt de senaste gångerna. Jag är nöjd - tack Lena! :) Men någon bild får ni inte, inte idag iaf ;)
 
Efter klippningen så gick vi till Amazing Thai för att äta buffémiddag. Satt fint i magen kan jag säga :)
 
Imorgon är det sista riktiga skoldagen för eleverna innan sommarlovet. Jag har tre lektioner, men på första blir det nog mest städning och fix och på de två idrottslektionerna så blir det lite fritt i parken (lekar, fotboll, beachvolley, bl.a.). Bara hoppas solen skiner imorgon! Annars kanske vi flyttar in, är ju trots allt sista lektionen så kan ju vara roligt att få "njuta" lite istället för att de ska frysa ute i regn och/eller blåst.
 
Sedan blir det till att skynda hem för att fixa i ordning sig (och barnen) och ta bilen till Saltsjöbaden och lite studentfest.
Fullt upp imorgon med andra ord :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar