söndag 9 juni 2013

Nyfrissad!

Felizia har tjatat och längtat länge och idag var det äntligen dags att få gå till frisören igen.
 
 
Hon har själv varit med och önskat hur det ska klippas och vi alla var nöjda efteråt :)
 
Visst blev hon fin?! :)

 
Jag mötte upp resten av familjen hos frisören (hon klippte sig här i Storvreta) eftersom jag varit inne i stan och ätit brunch med mamma (Tack så mycket, mamma!) Vi var på Radisson Blu, vid resecentrum, men är väl inget jag kan rekommendera direkt... Vi var på Hotell Gillets brunch i höstas och den föll i alla fall mig betydligt mer i smaken. Men fin lokal var det ju i alla fall :)
 
Imorgon är det dags för ett nytt besök vid nybygget vid resecentrum - då är det min tur att gå och bli fin i håret, hos Lena på artUppsala :)
Men först väntar några timmars jobb. Har dock en lektionsfri dag - på min första lektion är det genrep inför avslutningen på onsdag och när jag egentligen har idrottslektioner på eftermiddagen så ska vi lärare spela en brännbollsmatch mot 5:orna. Helt okej för mig :) Men en del administrativt jobb måste hinnas med också... Jaja snart sommarlov!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar